L´Anima French - venkovský styl

středa 5. listopadu 2014

AUKCE - podnos

Konečně nastal Den s velkým D ! Již potřetí jsme rozbalili krabici plnou překvapení. Opět se sešel tvořivý tým a vznikly nádherné věcičky do aukce na podporu malého Nicolase. 
AUKCE probíhá na mých facebookových stránkách AUKCE PRO NICOLASE 3 ve spolupráci s CDV CENTRUM DOBRÉ VULE v čele s paní Hankou Růžičkovou.

 Dnes vkládám mé dílko - PODNOS ..... jak vznikalo :) Najdete ho v aukci pod číslem 0017 PODNOS.

V bazárku jsem objevila zaprášený starý dřevěný podnos a hned jsem věděla, že půjde do aukce. 
Rozebrala jsem ho na kousky, přešmirglovala rám, natřela francouzsky krémovou matnou barvou a základ byl hotový. Sklo jsem vyčistila a na rám natáhla bavlněnou látku s motivěm růže. Pak už jen uchytit látku pod sklo a už se na mne usmíval nový PODNOS :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat