L´Anima French - venkovský styl

pondělí 27. října 2014

Nástěnná dekorace A & J

Nebývá u mne zvykem, abych ke svému tvoření používala nové věci .... ráda recykluji, protože si myslím, že spoustu starých věcí má dostat minimálně 1  další šanci. Miluju patinu, kterou vždy doprovází nějaký ten příběh z minulosti. V neposlední řadě prostě šetřím lesy ..... osobně si myslím, že je to má povinnost.... krásná povinnost, ze které se dá vytěžit potenciál starého opotřebovaného dřeva.

Dnes jsem udělala výjimku .... ale jen proto, že jsem nesehnala starou okenici !... a tímto se omlouvám stromu, ze kterého byla tato okenice vyrobena a slibuji, že nám bude dělat doma velkou radost ! :-)

Z aukce, kterou pořádám na facebooku ... AUKCE PRO NICOLASE, mne již nějaký ten pátek doma ležely písmenka A & J. Konečně jsem našla 2 hodinky večerního času a pustila jsem se do mého malého projektu nástěnné dekorace.

Koupila jsem si okenici v OBI


připravila jsem si písmenka a starou rozlomenou řezbu ...



Okenici jsem natřela na bílo včetně řezby. Herkulesem jsem přilepila písmenka i řezbu na okenici a nakonec přichytila z druhé strany okenice háčky na zavěšení a bylo HOTOVO :-) )))