L´Anima French - venkovský styl

pátek 10. srpna 2012

Recyklace ratanových kousků :)))

Praktická dekorace :)))
Objevila jsem vyřazený nábytkový kousek s ratanovými bočnicemi.
Opět jsem je přestříkala na bílo a vytvořila 2 varianty : 
1. závěsný pomocníček na šperky - nastříhala jsem drátek a vytvořila háčky k zavěšení šperků, ozdobila vrchní část kytičkou z organzy a nakonec jsem zavěsila šperky...
2. Nástěnná dekorace na kytičku - lahvičku ozdobenou broží jsem přichytila drátkem k ratanu, přidala  růžičky a opět dozdobila kytičkou z organzy    
Nezapomeňte, že variant je spousta a co si kdo udělá, to má :))))






2 komentáře:

  1. Tvoje úžasné nápady miluji,mě dostal ten kousek s vázičkou-to ti je taková krása!!!!!!!!§

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zrovna obdivovala na tvém blogu krásu detailů :-)))
      Jinak samozřejmě jde pouze o nápad... jakákoliv ozdobená vázička se dá přichytit drátkem na jakýkoliv podklad :)

      Vymazat