L´Anima French - venkovský styl

čtvrtek 16. srpna 2012

Dřevěné dekorační cedule s nápisy

(((: HOME, COTTAGE a PARIS :)))

Určitě jste si všimli, že velmi ráda tvořím dekorace ze dřeva a dnes tomu není jinak....
Na řadě jsou cedule s nápisy.
Dřevěné podklady jsou patinované, mořené a barvené. Nápisy jsem tvořila ručně !!!
Moc to nedoporučuji, je to zdlouhavé a pracné, je lepší použít šablony.
K ceduli "Paris" jsem navíc přišroubovala 2 modré a 1 růžovou knopku a tím vznikl pěkný věšáček.







4 komentáře:

  1. Ale zase ruční práce se cení!!!Nádhera jako vždy,hrozně ráda k tobě chodím!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Míšo ! U třetí cedule už jsem chytala nervíka, ale s výsledkem jsem spokojená.....

      Vymazat
  2. Krásné krásné, ta první fotka mě naprosto uchvátila :)

    OdpovědětVymazat