L´Anima French - venkovský styl

neděle 26. února 2012

Stylové bydlení s domácími mazlíčky

Tak je tu konec víkendu a já přicházím s nevšedním tématem a tím je "bydlení s domácími mazlíčky". Vzhledem k tomu, že já sama mám pejska malé společenské rasy SHI-TZU, bude se toto bydlení týkat pejsků. I přestože jsem hledala inspiraci na českých stránkách, stejně jsem ji vždy našla na zahraničních servrech.
I mé osobní zkušenosti s interiéry v USA mi byly inspirací k tomu, jak zakomponovat 
tzv.."pejskovské bydlení" přímo do interiéru.
Když jsem si doma nechávala dělat úložný prostor, měla jsem už předem představu o místě pro našeho pejska. Boudička nikde nepřekáží a hračky jsou hned uklizené :-)))
 Zde jsou fotografie zázemí našeho Chipa :-))))




A nějaká ta inspirace ze světa :-)))

http://www.dogbedswarehouse.com

        

Žádné komentáře:

Okomentovat